Gepost door: Virtual | januari 11, 2011

05 recordare

Heb momenteel het gevoel dat ik alles op alles moet zetten om mijn afbeeldingen een zekere lichtheid mee te geven om de boel in evenwicht te houden. Wat een thema en wat een teksten…. En wat een prachtige maar heftige schilderijen Giel!

Recordare

Gedenk, goede Jezus,

dat Gij om mijnentwille gekomen zijt.

Laat mij op die dag niet verloren gaan.

 

Terwijl gij mij zocht, zat Gij vermoeid teneer.

Uw dood aan het kruis heeft mij verlost,

Laat zoveel pijn niet tevergeefs zijn geweest!

etc.

(cw-2011)

 


Geef een reactie

Categorieën

